Competenta in derularea procedurilor de achizitii publice pentru MAI

In M.Of. nr. 549 din data de 3 august 2011 a fost publicat Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 156/2011 pentru modificarea Ordinului ministrului administratiei si internelor nr. 26/2011 privind desfasurarea activitatii de achizitii publice in cadrul aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor (denumit in continuare „Ordinul”).

Principala modificare adusa de Ordin vizeaza faptul ca procedurile de achizitii publice pentru structurile aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor se vor derula si de catre Directia administrare si achizitii pentru comunicatii si tehnologia informatiei, din subordinea Directiei generale pentru comunicatii si tehnologia informatiei, pe domeniul ei de competenta, si nu doar de catre Grupul achizitii publice din subordinea Directiei generale logistice, cum era stabilit initial.

De asemenea, proiectul Programului anual al achizitiilor publice va fi inaintat spre vizare Compartimentului programe investitii din cadrul Directiei generale logistice, spre deosebire de reglementarea anterioara care mentiona Serviciul programe, norme logistice si protectia mediului, din cadrul aceleiasi directii.

Consultanță juridică în achiziții publice

Asistăm clienții în proiecte de achiziții publice, sectoriale, concesiuni și PPP, în toate etapele procedurii de atribuire și pe parcursul executării contractelor.

Vizitează site-ul Vass lawyers