ORDIN nr. 281 din 22 iunie 2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achizitiilor publice si Programului anual al achizitiilor sectoriale
Forma sintetica la data 30.05.2019.
Acest act a fost creat utilizand tehnologia SintAct®-Acte Sintetice. SintAct® si tehnologia Acte Sintetice sunt marci inregistrate ale Wolters Kluwer.
Avand in vedere:
– prevederile art. 12, 13 si 15 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 395/2016;
– prevederile art. 13, 14 si 16 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 394/2016;
– necesitatea fluidizarii si perfectionarii sistemului de achizitie publica prin elaborarea de instrumente operationale care sa asigure derularea in conditii optime a intregului proces de achizitie publica intr-un cadrul legal stabil, transparent si uniform;
– necesitatea optimizarii activitatii de elaborare a programelor anuale de achizitii publice/sectoriale, prin responsabilizarea autoritatilor contractante/ entitatilor contractante in legatura cu formatul si continutul acestora,
In temeiul dispozitiilor art. 6 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice,
presedintele Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice emite prezentul ordin.
Art. 1
Se aproba formularul Programului anual al achizitiilor publice, prevazut in anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Se aproba formularul Programului anual al achizitiilor sectoriale, prevazut in anexa nr. 2, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 3
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
-****-
Presedintele Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice, Bogdan Puscas |
ANEXA nr. 1:
Aprob
Conducatorul autoritatii contractante,
………………
Aviz1
Denumire compartiment
PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE2
Nr. crt. |
Tipul si obiectul contractului de achizitie publica/ acordului – cadru |
Cod CPV |
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica/ acordului-cadru |
Sursa de finantare |
Procedura stabilita/ instrumente specifice pentru derularea procesului de achizitie |
Data (luna) estimata pentru initierea procedurii |
Data (luna) estimata pentru atribuirea contractului de achizitie publica/ acordului-cadru |
Modalitatea de derulare a procedurii de atribuire |
Persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire |
Lei, fara TVA |
online/offline |
||||||||
______
1Avizul se aplica numai daca structura autoritatii contractante impune. Avizul poate fi acordat de una sau mai multe structuri din cadrul entitatii contractante.
2In cazul implementarii de proiecte finantate din fonduri nerambursabile si/sau proiecte de cercetare-dezvoltare, elaborarea programului achizitiilor publica se va face distinct pentru fiecare proiect in parte.
– Anexa privind achizitiile directe
Nr. crt. |
Obiectul achizitiei directe |
Cod CPV |
Valoarea estimata |
Sursa de finantare |
Data estimata pentru initiere |
Data estimata pentru finalizare |
Lei, fara TVA |
||||||
Elaborat
Compartiment intern specializat in domeniul achizitiilor publice/Persoana desemnata
………………….
ANEXA nr. 2:
Aprob
Conducatorul entitatii contractante,
…………………..
Aviz1
Denumire compartiment
PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZITIILOR SECTORIALE2
Nr. crt. |
Tipul si obiectul contractului sectorial/ acordului – cadru |
Cod CPV |
Valoarea estimata a contractului sectorial/ acordului-cadru |
Sursa de finantare |
Procedura stabilita/ instrumente specifice pentru derularea procesului de achizitie |
Data (luna) estimata pentru initierea procedurii |
Data (luna) estimata pentru atribuirea contractului sectorial/ acordului-cadru |
Modalitatea de derulare a procedurii de atribuire |
Persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire |
Lei, fara TVA |
online/offline |
||||||||
… |
– Anexa privind achizitiile directe
Nr. crt. |
Obiectul achizitiei directe |
Cod CPV |
Valoarea estimata |
Sursa de finantare |
Data estimata pentru initiere |
Data estimata pentru finalizare |
Lei, fara TVA |
||||||
… |
Elaborat
Compartiment intern specializat in domeniul achizitiilor sectoriale/Persoana desemnata
………………………
______
1Avizul se aplica numai daca structura entitatii contractante impune. Avizul poate fi acordat de una sau mai multe structuri din cadrul entitatii contractante.
2In cazul implementarii de proiecte finantate din fonduri nerambursabile si/sau proiecte de cercetare-dezvoltare, elaborarea programului achizitiilor sectoriale se va face distinct pentru fiecare proiect in parte.
Publicat in Monitorul Oficial cu numarul 487 din data de 30 iunie 2016